Direktlänk till inlägg 14 juli 2019

Leva med cpskada

Av Ida Lindberg - 14 juli 2019 12:19

Hej på er !!

Ja ni ser vad jag ska ta upp nu , leva med en cpskada. Jag födds med en CP skada som sitter i huvudet någonstans, vet inte riktigt vart. Jag har inget tal så jag använder teckenspråk men det gör inget tycker jag för Det är mitt första språk . Sen har jag har jag en lätt utvecklingsstöding men den märkts knapp men kanske på stavningen när jag skriver, men jag lever som vanligt som 29 år ska göra. Dock jag bor fortsatt hos min mamma för hon jobbar med mig när jag behöver hjälp med något om det är svårt för mig, tex hygien o så!
Jag jobbar på ett daglig verksamhet i Västerås som heter Cokillen , där pysslar jag o gör fina saker till försäljning.

Jag har ont i kroppen o är trött i kroppen nästa jämt för jag spänner alla muskelsena hela tiden , ibland har jag ingen ont alls o det är skönt . Värme är bästa som finns för min kropp men tyvärr kan inte jag vara i solen för mycket o det är synd!!! Om ni har någon frågor så vill jag försöka försvara på era frågor ?

Ha så bra

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Lindberg - 31 december 2019 23:03

Hej , ja snart är det nytt år om en timma .. jag åkte till pappa idag att fria nyår med honom , men då måste man gå till pappas o hans sambos vänner o äta lunch.. de började då dricka o pratade med varandra men skiter i mig .. så kul eller inte , red...

Av Ida Lindberg - 30 december 2019 18:57


Hej det var länge sen , men jag har inte kunnat eller velat att blogga på min blogg.. Jag har inte mått så bra på länge för jag har jobbigt här hemma ! Idag sov jag länge, för jag har inte sovit någonting inatt.. med snurr o ångest, jag vaknade t...

Av Ida Lindberg - 24 juli 2019 22:22

hejhej Jaa , nu är det sista veckan på semestern! Men det ska blir så kul o skönt att börja jobba igen o ha sina ruiner tillbaka igen för nu blir bara kaos med det. På måndag blir det jobb igen, i fredags åkte jag till min enda bästa vän o umgås ...

Av Ida Lindberg - 18 juli 2019 21:34

Idag vankade jag jätte sent , typ halv 10! För jag har inte sovit ingenting men jag gick upp o gjorde mig klar o åt frukost , mamma o Viggo ( min systerson ) skulle åka till yoump så jag följde med de o fikade där o kollade på Viggo hoppade ! Viggo ...

Av Ida Lindberg - 14 juli 2019 21:30


Hej igen idag Kom hem idag från en rolig helg (lördag till söndag) i Fagersta hos min bästa vän , igår när jag så hämtade vi pizza o gick hem .. kollade en serie o myste. Vi bestämde oss att ta hennes cykel o åka till Selma (ett ställe i Fagersta...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2019 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards