Direktlänk till inlägg 24 juli 2019

Lite blandat

Av Ida Lindberg - 24 juli 2019 22:22

hejhej

Jaa , nu är det sista veckan på semestern! Men det ska blir så kul o skönt att börja jobba igen o ha sina ruiner tillbaka igen för nu blir bara kaos med det. På måndag blir det jobb igen, i fredags åkte jag till min enda bästa vän o umgås med henne några timmar o sen hämtade min pappa mig som bor i Norberg ( snorberg som jag o min vän kallade det ). I lördags åkte jag o pappa själva till Ludvika o gick på loppisar i Ludvika men först åkte vi till en i Fagersta o kollade , hittade inte något där så vi åkte till Ludvika istället. Där hittade jag några dvd filmer, på både ställen, åt på Sibylla när vi åkte hemåt . Gott !! Senare på kvällen satt jag mig vid mitt pussel . Söndags blev det en lugn dag med pussel o spel på kvällen , det vart tidig kväll för mig för att jag skulle tatuera mig kl 9 på måndagen , jag o min syster skulle göra en syskon tatuering. Jag ville ge till henne när hon fyller år snart ( den 31 juli) men det blev en tidig present , så vi gjorde det på måndag morgon o blev klara typ 12, vi åkte till sibylla o åt lite .. hade syster tid för oss själva !! Pappa hämtade mig när vi var klara o sen åkte jag o pappa till Hedemora för pappa skulle köpa saker på bygghandel , pappa ska bygga om uppe i vårat hus . På kvällen blev lite spel igen , det är så kul att spela bäddspel !! Igår körade pappa hem mig till Västerås , vi åkte till Erikslund först innan vi skulle gå på bio . Åt lunch där o åkte till eko, köpte godis som vi skulle ha på bion. Jag o pappa skulle se på den nya lejonkungen , den var så bra !! Absolut sevärd !! ?? nu ligger jag i sängen o skriver i min blogg o ska snart sova , hoppas att jag får sova bättre inatt för jag har inte sovit alls inatt men men !

Ha de bra

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Lindberg - 31 december 2019 23:03

Hej , ja snart är det nytt år om en timma .. jag åkte till pappa idag att fria nyår med honom , men då måste man gå till pappas o hans sambos vänner o äta lunch.. de började då dricka o pratade med varandra men skiter i mig .. så kul eller inte , red...

Av Ida Lindberg - 30 december 2019 18:57


Hej det var länge sen , men jag har inte kunnat eller velat att blogga på min blogg.. Jag har inte mått så bra på länge för jag har jobbigt här hemma ! Idag sov jag länge, för jag har inte sovit någonting inatt.. med snurr o ångest, jag vaknade t...

Av Ida Lindberg - 18 juli 2019 21:34

Idag vankade jag jätte sent , typ halv 10! För jag har inte sovit ingenting men jag gick upp o gjorde mig klar o åt frukost , mamma o Viggo ( min systerson ) skulle åka till yoump så jag följde med de o fikade där o kollade på Viggo hoppade ! Viggo ...

Av Ida Lindberg - 14 juli 2019 21:30


Hej igen idag Kom hem idag från en rolig helg (lördag till söndag) i Fagersta hos min bästa vän , igår när jag så hämtade vi pizza o gick hem .. kollade en serie o myste. Vi bestämde oss att ta hennes cykel o åka till Selma (ett ställe i Fagersta...

Av Ida Lindberg - 14 juli 2019 12:19

Hej på er !! Ja ni ser vad jag ska ta upp nu , leva med en cpskada. Jag födds med en CP skada som sitter i huvudet någonstans, vet inte riktigt vart. Jag har inget tal så jag använder teckenspråk men det gör inget tycker jag för Det är mitt först...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2019 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards